Urrutiko salmentaren baldintza orokorrak

Urrutiko salmentaren baldintza orokorrak

 

 

Webgune honen bidez, MEMORAk zuzenean edo zeharka emandako hainbat produktu eta zerbitzu erosi ahal izango dituzu.



Merkataritza-eragiketa horiek urrutitik formalizatuko dira, eta, arrazoi horregatik, webgunearen jabeak «urrutiko salmentarako baldintza orokor» horiek argitaratuko ditu. Baldintza horiek modu elektronikoan egindako enkargu guztiak arautuko dituzte, EKZLren 92. artikuluan eta hurrengoetan eta HISLren 23. artikuluan eta hurrengoetan ezarritakoaren arabera.

 

ZER EROS DEZAKEZU ZUK? «WWW.MEMORA.ES» WEBGUNEAREN BIDEZ?

 

Gaur egun, aipatutako web atariaren bidez, lore-produktuak eta bestelako apaingarri osagarriak (adibidez, mezuak dituzten zintak, dolumin ohar pertsonalizatuak) soilik erosi ahal izango dituzu, gure instalazioetan beilatzen ari diren pertsonei bidaltzeko.

Ezin duzu erosi MEMORA TALDEKO sozietateren batek emandako hileta-zerbitzu bati lotuta ez dagoen produkturik.

Ondorioz, urrutitik eros daitezkeen produktu eta zerbitzuen eskaintza dinamikoa da, eta lotura zuzena du hildakoaren beila-egoerarekin. Hori dela eta, enkarguaren ordua zeremonia-ordutik gertuegi badago, ezin izango duzu urrutiko eskaerarik egin, produktuaren hartzailea gure instalazioetatik kanpora eramango baita.

Horrek esan nahi du produktuak eta zerbitzuak etengabe alda daitezkeela, eta MEMORA ez dela arduratsua erabiltzaileek aldez aurretik behar bezala onartu eta formalizatu ez dituzten eskaintzak aldatzeagatik.

Zenbait kasutan, loreen urtarokotasuna dela eta, gerta liteke «lore-katalogoan» ezabatu ez diren produktuak edo aldi baterako eskaintzatik kanpo daudenak agertzea, alderdi horietan web-orria aldatu gabe.

 

Nola egin dezakezu urrutiko eskaera?

Urrutiko eskaera bat egiteko, Interneteko konexioa izan beharko duzu (ordenagailu konbentzional baten bidez edo gailu mugikor edo tablet baten bidez), eta «www.memora.es» web-orrian sartu eta urrats hauek egin beharko dituzu:

 

I. urratsa – Lore-katalogora sartzea

«Erosi loreak» atalera jo beharko duzu. Bertan, webgunearen jabeak eskainitako produktuen «lore-katalogoa» aurkituko duzu. «Lore-katalogoa» BEZaren gaineko zerga duten prezioekin agertzen da; IGIC bidezko prezioaren kasuan, ordainketa egin aurretik erakutsiko da amaieran.

 

II. urratsa – Hautatu produktua

Produktu jakin batean klikatzean, produktuari buruzko informazio zehatza izango duzu, dela neurriak, tamaina, produktuaren osaera, etab. Prezioa BEZa barne dela erakusten da.

 

III. urratsa – Hartzailea, elementu gehigarriak eta eroslearen datuak hautatzea

Eskaera zein hildakori bidaliko zaion aukeratu behar duzu. Zure datu pertsonalengatik bila dezakezu, izen eta abizen gisa, edo hileta-zerbitzua zein probintziatan egiten den. Mesedez, kontuan izan «www.memora.es» webgunean eskainitako produktuak soilik bidali ahal izango dizkiezula MEMORA TALDEKO sozietateek kudeatutako hileta-instalazioen barruan dauden hartzaileei.

Entrega egiteko helmuga hautatuta, elementu gehigarriak hautatu ahal izango dituzu, hala nola zinta edo begizta bat testu batekin edo dolumin-ohar bat hautatutako produktuarekin batera entregatzeko.

Eskaera behar bezala fakturatzeko, webgunearen titularrak eskatutako eroslearen datuak osatu beharko dituzu. Datu pertsonal horiek webgune honetako pribatutasun-politikan ezarritakoaren arabera tratatuko dira.

 

IV. urratsa – Ordaintzeko modua

Ondoren, ordaintzeko modua sartu beharko duzu, erosleak zuzenean egitea gomendagarria izango litzatekeena. Webgunearen jabea ez da izango eroslearena ez den beste titulartasun bateko ordainbideak erabiltzeagatik sortutako edozein gorabeheraren erantzule, eta erosleak bere gain hartu beharko du – Nolanahi ere – Eskaera baieztatu eta egiteko zorra.

Era berean, kontuan hartuta lore-enkarguak bidalketa-denbora oso laburra duela – Ia berehalakoa –, ordainketa-bide arin eta seguru bat hautatu behar da. Horregatik, webgunearen jabeak Banc Sabadellen ordainketa-plataformarekin bateragarriak diren kreditu-txartelen bidezko ordainketak baino ez ditu onartuko, eta beste edozein banku-erakunderen kreditu-txartelak izan daitezke.

Zure kreditu-txartelari buruzko zalantzarik baduzu, zure banketxearekin kontsultatzea gomendatzen dizugu, webgunearen jabeak ez baitauka galdera horiek ebazteko ahalmenik.

Ordainketa-bide gisa kreditu-txartelak erabiltzeak ez dio kargu gehigarririk eragiten erabiltzaileari.

Sisteman datuak zuzen sartzea honako hau da:

Datu guztiak sartuta, PEDITUA KONFIRMATU nahi duzun galdetuko zaizu.

Eskaera berretsi ondoren, webgunearen jabea zerbitzua ematen hasiko da. Lore-produktuen izaera galkorra dela eta, erabiltzaileak ezin izango du atzera egiteko eskubidea baliatu, eta hori izango da, hain zuzen ere, EHKLren 103. artikuluan aurreikusitako salbuespenezko arrazoietako bat.

Era berean, eskaera berretsi ondoren, webgunearen jabeak hitzartutako prezioa kreditu-txartelean kargatuko du, eta kontratatutako produktuak eta zerbitzuak ordainduko ditu. Kontuan izan behar duzu zure banketxeak ez badu zerbitzua ordaintzen, webgunearen jabeak ez duela kontratatutako zerbitzurik emango.

Zerbitzuaren ordainketa eskuz bertan behera uzten bada zerbitzua eman ondoren, arrazoi justifikaturik gabe eta webgunearen jabearekin adostasunik lortu gabe, webguneak beretzat gordetzen ditu zuzenbidean babesten dituen ekintza guztiak, eragin zaizkion kalte-galerak ordaintzeko.

Produktuak eta zerbitzuak Urrutiko Salmentarako Baldintza Orokor hauen arabera kontratatzean, onartzen duzu Mémorak produktu eta/edo zerbitzu horiek saltzeko zure datuak webgunearen Pribatutasun Politikan ezarritakoaren arabera tratatuko dituela, eta bere gain hartzen duzu Pribatutasun Politika horretan ezarritakoaren berri eman eta irakurri izanaren erantzukizuna, dagozkion produktuak eta/edo zerbitzuak kontratatu aurretik.



V. urratsa – Eskaera baieztatua – Enkargua gauzatzeko baldintzak

Eskaera onartu ondoren, emandako helbide elektronikoan jasoko duzu eskaeraren berrespena (kontratatutako zerbitzuaren identifikazio-datuak zehaztuta).

Jarraian, aipatutako kontzeptu horietako bakoitza zehaztuko da, eta honako baldintza hauek bete beharko dituzte:

 

1.- ESKAERA BERRESTEA - KONTRATATUTAKO ZERBITZUA IDENTIFIKATZEKO DATUAK:

OBJEKTUA webgunearen erabiltzaileak askatasunez kontratatutako produktu eta zerbitzuei dagokie.

 

PREZIOA: kontratatutako produktu eta zerbitzuak kontratatzen diren unean adierazitako zenbatekoari dagokio, eta une bakoitzean indarrean dagoen araudiaren arabera dagozkion zergak gehitzen zaizkio. Kontratatutako zerbitzuaren identifikazio-datuetan adierazitako prezioa sartzean akatsen bat egon dela antzemanez gero, webgunearen jabea edo haren ordezkariren bat zurekin harremanetan jarriko da ahalik eta lasterren, gorabeheraren berri emateko. Nolanahi ere, laburpen-posta elektronikoan ezarritako prezioa, argi eta garbi okerra bada eta ez badator bat web-katalogoan edo paperezko formatuan ezarritakoarekin, inolako sustapenik edo sustapenik izan gabe.

 

ENTREGA-MODUA: kontratatutako zerbitzuaren eragiketa-laburpenari, entrega-tokiari eta produktu eta zerbitzuen hartzaileari dagokio. Adierazitako datuetan akatsen bat egonez gero, datu@memora.es helbide elektronikoan horren berri emateko eskatzen dizuegu. Bidalketaren ordu-tarteak une horretan entregatzera behartzen du webgunearen jabea. Behar bezala entregatu dela egiaztatzeko, zerbitzuaren hartzaileak horretarako esleitutako webgunearen ordezkariak emandako dokumentu bat sinatu beharko du, honako hauek adieraziz: (I) eskaera onartzen duen ala ez; (ii) eskaera onartzen ez duen, haren kalitatearekin bat ez datorrelako; (iii) ez badu onartzen, zerbitzu-emaileari egotzi ezin zaion beste arrazoi batengatik. Hartzaileak eskaera onartzen badu, transakzioa amaituta geratuko da legezko ondorioetarako.

 

Egoera hori gertatzen bada (ii), zerbitzuaren kalitatea egiaztatzeko eta, hala badagokio, erabiltzaileak ordaindutako prezioa itzultzeko prozedura hasi ahal izateko, argazki bat bidali behar da eskariaren mezulariaren aurrean, produktua argi eta garbi ikusteko kalitate@memora.es helbidera, erreklamazio bat hasteko.

Horri dagokionez, web zerbitzuaren jabeak edozein gorabehera ahalik eta ondoen konpontzen saiatzeko konpromisoa hartzen du, inolako kosturik gabeko produktu akastunak ahalik eta azkarren ordezkatuz edo prezioa ordainduz, HAKLren 119. artikuluak xedatzen duen bezala.

Bestalde, eskaera berandu iristen bada eta mezularia produktuaren hartzailea aurkitzeko gai ez bada, webgunearen jabeak eskaeraren gorabeheraren akta egingo du eta produktuaren erabiltzailearekin/eroslearekin harremanetan jarriko da egoera argitzeko.

Edozein kasutan, edozein gorabehera jakinarazi ahal izango da calidad@memora.es helbidera.

Azkenik, (iii) kasuan, kontuan hartuta eskaeraren hartzaileak ez duela jaso nahi izan arrazoi pertsonalengatik, zerbitzuaren prestazioa behar bezala egin dela ulertuko da, eta erabiltzaileak/erosleak ezin izango du ordaindutako prezioa erreklamatu.

Erabiltzaileak/erosleak ere ezin izango du bere gisa erreklamatu adierazitako hartzaileari bidalitako produktua; izan ere, produktua eskaeraren hartzaileari egindako oparia dela ulertzen da, eta ez da inola ere eroslearen jabetzakoa izango entrega behar bezala egin ondoren.

Nola jar zaitezke harremanetan «www.memora.es» -eko kudeatzaileekin?

Baldintza hauetan adierazi den bezala, webgunearen erabiltzaileek www.memora.es webgunearen arduradunarekin harremanetan jarri ahal izango dira info@memora.es helbide elektronikoaren eta 900 231 132 bezeroaren arretarako telefonoaren bidez.

 

TELEFONO BIDEZKO EDO BEREHALAKO MEZULARITZA BIDEZKO KONTRATAZIOAREN BALDINTZAK – PANDEMIA COVID-19

 

Ezohiko neurri gisa, eta konpainiak COVID-19aren pandemiaren barruan gaitutako kontratazio gune presentzialetara joateko zailtasun izugarrien ondorioz (baita debekuen ondorioz ere), hileta-zerbitzuak telefonoz kontratatzea erabaki da.

Horretarako, nahi duten familiek beren ahotsa grabatuz kontratazioa egin ahal izango dute, merkataritza-bulegoetara joan gabe.

Neurri horrek, presazkoa eta salbuespenezkoa denez, ez du atzera egiteko inolako eskubiderik aitortzen, telefono bidezko kontratazioa formalizatu ondoren, kontratua berehala gauzatzen baita, «1/2007 Legegintzako Errege Dekretua, azaroaren 16koa, Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Defentsarako Lege Orokorraren eta beste lege osagarri batzuen testu bategina onartzen duena», 103 artikulua, edo haren baliokidea zuzenbide autonomiko aplikagarrian.

Azkenik, adierazi behar da posta elektronikoa eta WhatsApp mezularitza-plataforma komunikazio-mekanismo arin bihurtu direnez, bitarteko horien bidez kontratu-baimena adierazi nahi duten familiek, azken neurri gisa, berariaz aitortzen dutela konpainiak kontratazioa aurrez aurre formalizatzeko aukera eman diela, eta, hala eta guztiz ere, askatasunez erabaki dela metodo telematiko horiek erabiltzea. Horri dagokionez, honako hauek aitortzen dituzte:

Kontratuaren titularraren identitatea eta/edo hileta-zerbitzuaren kontratazioa formalizatzeko gai ez den hirugarren pertsona baten izenean duten ordezkaritza.

SIGNATURIT programaren bidez erreproduzitutako sinadura elektronikoa kontratuaren titularrarena dela, eta telefono-linearen eta/edo posta-kontuaren titularra izango dela kontratazio-prozesutik datozen erantzukizunen erantzulea hileta-konpainiaren aurrean.

Kasu horietan guztietan ere ez da atzera egiteko eskubiderik emango, berehala ematen delako zerbitzua, «1/2007 Legegintzako Errege Dekretua, azaroaren 16koa, Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Defentsarako Lege Orokorraren eta beste lege osagarri batzuen testu bategina onartzen duena», 103 artikulua, edo haren baliokidea zuzenbide autonomiko aplikagarrian.

 

JURISDIKZIOA ETA APLIKATU BEHARREKO ARAUDIA

 

Urrutiko salmentarako Baldintza Orokor hauek Espainiako zuzenbidearen eta dagokion zuzenbide autonomikoaren mende egongo dira, eta kontsumitzaile eta erabiltzailearen egoitzako auzitegien mende jarriko dira alderdiak, aginduzko foroa delako, hala dagokionean, eta, webgunearen titularraren egoitzan – Bartzelonako hirian –, foroa dispositibo den gainerako kasuetan.